Merhaba kızlar dün detaylı ultrasona gittim raporda her iki taraftada direnç çıktığı yazıyor ve normalde haftamızla son adet tarihim uyumluydu şimdi 1.5 hafta kadar geriden geliyor yani şu an 21. haftayım daha kendi doktoruma gitmedim devlet hastanesi takipliyim ama 16.haftaya kadar özele gidiyordum ücretler yüzünden bıraktım detaylıyı orda da yaptırmadım devlette randevuma da daha var başına gelen var mı yanlış çıkma olasığı var mı yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻 başka bir özelde yaptırdım