ENU Benim ilk gebeliğim, ilk kıpırtıyı 17. Haftada hissettim ama seyirme gibiydi. Şuan 19+4 olduk çok şükür Rabbime net hissedebiliyorum miniğimi 🥰 daha geç hissedenleri de duydum kaç haftalıksınız bilmiyorum ama tedirgin olmayın ☺️