Seda54 canım bende 0.4 kullanıyordum 39+5 im bugün dr um 39+0 da bıraktırdı şimdi sancılarım var bugün yarın bekliyorum nasipse normal olarak ğnşallah 😊 kan sulandırıcı kullanımında da normal sezaryen den daha avantajlı demişti doktorum çünkü ameliyat kanamadı daha riskli olabiliyor sağlıkla al inşallah kucağına 😊