Kızlar ikiz hamileyim 33+2 haftalık dün geceden beri şiddetli kasik bel kalça ağrısı çekiyorum bugün de yürümek de bile zorlanıyorum acile gittim nst de sancı yok dedi eve yolladi yerimde duramıyorum sancıdan adım bile atamıyorum bıçak saplanır gibi oluyor napcam bilmiyorum