Beratalpinannesii çok fazla verirseniz kabız olur Bebek doktorunuzla görüşmeden mama kullanmayın .birde anne sütüne en yakın mama SMA yenidoğan için olanı var bir numara . süt arttırıcı çay var eczanelerde hümana still tea ondan alıp için .incir ,cevizli pekmez sucuğu da iyi süt yapıyor .geçmiş olsun