ipeknur2709_ Merhabalar bugün sağlık ocağındaki ebem aradi doğduktan sonra haber verirsin 5. Günde biz burda topuk kani alıyoruz dedi 2. Gün hastanede alınıyormuş hic duymamıştım 2 defa olmasini sizde durumlar nasıl oldu 2 defa alınması normal mii ?
UmutsuzPolyanna ipeknur2709_ 2 defa alınıyor canım normal olarak hatta ilk çocuğum da sarıldıktan dolayı değerler değişik çıktığı için 3. Yü bile verdik
Hazalaskin ipeknur2709_ ben özel hastanede doğum yaptım orda aldılar 3. Gün muayenesine gittik aile hekimine ordada aldılar 2 kez alınıyor yani
Gulcanozzz ipeknur2709_ 1 kere alınıyorsa değerler yüksek veya düşük çıkmadığı süc 2.sine gerek yok. Ben 1 kere hastanede aldırdım sağlık ocağına gitmedim
Kubare134 UmutsuzPolyanna iyi günler hangi değeriniz yüksek çıktı süreç nasıl ilerledi 😓 bizimde üçüncü kez istendi ve çok korkuyorum..