_Deniz1 Kızlar merhaba 12+5 te doktor erkeğe benziyor dedi bu gün kontrolüm vardı 16+5 kıza benziyor dedi ama kesin değil dedi bunu yaşayan var mı böyle bir durumda hangisinin olma ihtimali daha yüksek
Deletedmom_51 _Deniz1 12.haftada gittim %90 kız dedi 16.haftada kesin erkek dedi detaylıya kadar sabret derim 😍
_Deniz1 Deletedmom_51 sağlıkla kucağına al inşallah valla doktor bana kesin demedi ikisinde de ama kız deyince aşırı sevindim 😅 hayırlı evlat olsun sağlıklı olsun da önemli olan o tabii
Deletedmom_51 _Deniz1 amin canım amin Allah isteyen herkese bu duyguyu tattırsın sen de hayırla al kucağına inşallah 😍 inşallah gönlündeki olur 😍 hayırla sağlıkla gelsin ☺️
_Deniz1 Deletedmom_51 amiinnn inşallah bol bol dua edelim hayırlı evlat olsun herkesin çocuğu vatana millete ailesine hayırlı olsun inşallah 🥰🧡