deryaumay20 Kızlar yarın tetanoz aşısı olacağım olanlar var mı, kaçıncı haftada oldunuz, ağrı ateş yaşadınız mı?
elif233233 deryaumay20 20. Haftadaa olduğum ilk gebeligimde şimdi arasi yakın doye tekrar olmayacağım.sadece vururken sıkıntı yok 1 saat sonra kolumu kaldıramadım ağrı oldu ama dayanilmayacak gibi degil
Burcumm0144 deryaumay20 ateş olmadı ama sonrasında agrı vardı bıkac gün sürdü. Dayanılmaz degıldı tabi agrısı.
Erva1234 deryaumay20 ben 20. Haftamda oldum 4 gün boyunca kolum ağrıdı üstüne yatmamaya dikkat edin öyle olunca çok ağrı oluyo