Denizyildizi1
Ben genellikle misafirim geleceği zaman sarma, dolma, içli köfte, kısır, börek tercih ediyorum. Tabi hepsini aynı anda değil 😅 Tatlı olarakta hazır şekerpareler, kemalpaşalar oluyor şerbette kaynatılan, onlardan yapıyorum. Yemeklerle birlikte çay, tatlıyla da türk kahvesi ikram ediyorum. Sarma, içli köfte zor gelebilir ben fırsat buldukça yapıp buzluğa atıyorum. Kısır ve börek daha kolay 🫶🏼