ramonun_annesi Kızlar ikiside çok hoşuma gidiyor kararsızım eşim isim konusunda benim karar vermemi söyledi ama hangisi sizce daha güzel kafam çok karışık 🥰💕
Nisa04 ramonun_annesi biz nisa koyacaz bende çok nisayla Nisanur arasında kalmıştım o yüzden Nisanur🤗