beyzaoz 2 gün sonra kontrolümüz var ve doktor düşünüp karar vermemizi istemişti. Ben hala kararsızım ikili tarama testi yaptıranlar ve yaptırmayanlar yazabilir mi
Biryabanci1 beyzaoz ilk çocuğumda yaptırmadım ikinci gebeliğimde yaptırdım. Yaptırılsa iyi olur ama çıkan sonuç bazı anneleri bişi olmadığı halde gereksiz endişendirilebiliyor.
beyzaoz Biryabanci1 ben de olumsuz bir sonuç alırsak o ruh haliyle hamileliğe devam etmenin çok zor olacağını düşünüp korkuyorum. Bu yüzden yaptırıp yaptırmamak arasında kaldım
Glsahefe Ben yaptırdım yani şöyle ilk ikili testte bir problem çıktığında hemen teşhis konmuyor bi kaç tetkik daha isteniyor. Yaptırırken bende biraz tedirgindim sonuç kötü gelir diye ama yaptırın bence