Bugün son testimizi yaptırdık çok ileri derece de işitme engelli düzelir diye beklemeye gerek yok bi an önce cihazın takılması gerekiyor dedi doktor dil gelişimi açısından önemliymiş 2 ay sonra cihaz takılacak normal de onunla konuşur ninni söyler masal anlatırım ama o gün ne diyeceğimi bilmiyorum doğduğundan beri 8′ inci test bu sefer alıştım desem de alışamıyorum sanırım bugün anladım😞 cihazın fayda etmeme durumu da varmıs o kadar saçma ki eger öyle olursa ameliyatlık dedi bunun olmasını hic istemiyoruz😓 sonra özel eğitime de yönlendirdi neler bekliyor bizi bilmiyorum hicbir şekilde kendiliğinden düzelme ihtimali yokmuş azıcık bile olsa duymuyormuş oysaki ben onunla konuşurken gülüyor heyecanlanıyor