Nepenthe Kızlar 8+3 teyim ve son günlerde belim sırtım aşırı ağrıyor. Özellikle çok fazla ayakta kaldığımda ve çok uzun süre oturduğumda sürekli bi uzanma ihtiyacı hissediyorum normal mi bunu yaşayan var mı ?
Yasemin__ Nepenthe bende bugün tam 6+0 oldum sırtım ağrıyo bu haftalarda mı başladı ağrılarınız. Yada 6. Haftada ağrısı başlayan oldu mu
Papiiii Nepenthe o haftalarda hatta 6dan 8e kadar oyleydim simdi 10 hafta geçti yani 8den sonra bende
Atesays Nepenthe yikanmamis yün bulabilirsen çok iyi geliyor beline koyuyon sariyon oğlumun öksürüğü için almıştım belime koyuyorum ağrıdığında ağrısını alıyor çok iyi geliyor
Nepenthe Yasemin__ daha öncede oluyordu ama bu denli fazla değildi bugün baya kötü oldum. Yemeği zor yaptım yani ayakta durup
SebnemRasit 30 dan sonra gör bide :/ şuan 30dayız felç kaldım sandım geçen gün çok zorlamıyorum kendimi ama bi gün biraz fazla iş yapsam ölüyo belim. Dinlene dinlene geçiricez bu süreci galiba 😒
Nepenthe SebnemRasit ayy Allah yardımcınız olsun inşallah o günlere gelmek nasip olur bizede ben bi kayıp yaşadım o yüzden endişeliyim ister istemez inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız diner tüm ağrılar 🤲
Nepenthe ramonun_annesi sizin normal sonuçta karnınızda koca bir can var yük var inşallah geçecek tüm acılar ağrılar 🤲
SebnemRasit Nepenthe inşaallah hayırla o günleri görürsünüz ve bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah Allah 💐🦁
Hulyaao Ye bende aynı durumdayım bide henüz çok yeni benimki 5 haftalık çalışıyorum eve nasıl gelddigimi bilmiyorum oğlumla zor ilgileniyorum bel ağrısından ya 🤦
Nepenthe Yalnız değilmişim demekki çok zoe bir şey gerçekten yerimden kalkasım gelmiyor asla hiç bir iş yapmak istemiyorum gerçi yatıncada ağrıyor ama ayakta ve otururken olduğu kadar değil