Tubacngl Arya10 Bende tam 34 haftalığım sezaryen olursa 30 kasım normal doğum olursa 7 Aralık dedi inşallah sağ Salim kucağımıza alırız 😊
gizemkarla Arya10 35 haftadayım henuz doktorum vermedı erken dedi siz nasıl bu kadar erken tarıhtw aldınız ?
Sumeyyeabdi Arya10 bende haftaya 34 oluyorum canim bnde almadjm ama doktorum kasım sonu gibi dedi kesin bisey yok daha
Arya10 gizemkarla canım yazılanı tekrar okursan anlarsın daha almadık dedim alanları merak ettiğim için sordum 🙂