Ben de öyleydim ilk haftalar asla yemek yapmak hatta görmek bile istemiyordum. Doktorum kendini zorlayacaksın başka çözümü yok dedi ama zorlasam da yemek yiyemiyordum. Anca meyve yoğurt kuruyemiş gibi şeyler yedim o haftalar. Ama 9. Haftadan sonra kendiliğinden geçti. Bence bir formülü yok anca yaşayan bilir zorluğunu. En kısa zamanda senin de düzelir umarım 🙏🏻