babysahin Karbonatla gebelik testi yaptım köpürdü eğer köpürürse sonuç pozitiftir yazıyor internette daha önce deneyen var mı aranızda doğru mu
Cyln2424 babysahin daha önce denedim kola asidi gibi köpürmüştü biraz ümitlenmiştim ama bir iki güne adet oldum
Tubatgn babysahin İdrara ne dökersen dök tepkimeye girer canım bence gidip sağlık ocağında beta hcg baktır 🌺
Tiiffany babysahin testlerde bile yanılma payı varken, gariban karbonattan fazlasını beklemek cok dogru değil 😂
babysahin gizemkarla geçen ay gebelik testi yaptım pozitif çıktı ama gebelik yoktu yanıltma olmuştu yani ondan dolayı bu ay da böyle bir şey denemek istedim bir iki gün daha geçsin hastaneye gidicem
babysahin Tubatgn aylardır deniyoruz artık yine negatif diyecekler diye çekiniyorum gitmeye bugün beklenen adet tarihim bir iki gün daha geçsin öyle gideyim dedim bunu görünce denemek istedim
gizemkarla babysahin bir ucuz test var bir pahalı pahalıdan yapın 3 gün arayla daha sonra kan testi verın en saglıklısı olacaktr
Tubatgn babysahin Bunlar boşa heves ettiren testler canım o yüzden en doğru yol kan testi ondan şaşma