ilknur_7474 Şeker yüklemesi yapılacak Bi hafta sonra ama tedirginliğim var açıkçası bi sıkıntı olur mu diye serklajlıyım zaten daha önce iki kaybım var onun için korkuyorum herşeyden serklajlı olup şeker yüklemesi yaptıranlar Bi sıkıntı oluyomu acaba