Valla çok araştırdım, bu kadar sene okumuş tecrube edınmış doktor var karsımızda onlardan daha ıyı bılecek halimiz yok, bır yakınımın hiç şekeri olmamasına rağmen hamılelıkte sekerı cıktı ve dıyet uygulandı ona ragmen bu seker bebegın gozlerıne vurdu ve dogdudugundan berı problem yasıyorlar. Bunu da örnek olarak yasayınca 2 dılım baklavalık sekerın lafını yapmadım yaptırdım kaldı ki normalde tatlı asla sevmem.
Yaptırmayanlar maşallah cipsten tutun da sağlıksız ne kadar şey varsa yıyor onların zararını dusunmuyor, şeker yuklemesını mı dusunuyorlar