Merhaba. 25+1 hamileyim. Normalde bebegimi sag tarafda tekmelerini hiss ediyordum. Bu gunden karnimin altinda hiss ediyorum. Bide bazen icerden asagiya dogru aci hiss ediyorum bebegin hareketi sanirim. Ama merak etdigim niye altda hareket ediyor ? Allah korusun erken dogum olmasinda. Boyle olmasi normalmi?🙏🏻