snmhsnn valla hiç bilmiyorum gittim öyle çok Bi sancı da çıkmadı nst 4 cm di odaya yerleştik derken çatıya aldı ebe gene dedi 8 cm 🙄 onlar da şaşırdı ama ben bu arada saglam Bi kustum ebe onun etkisi oldugunu söylemişti 😊 yani benim ilk gebelikte hastahane git yerleş dogur toplam 1.5 saat falandı 😊 evde çektigim sancı da öyle aman aman bir sancı degildi