Kızlar bebeği yukarda hissediyorum ama bugün göbeğim birden aşağı doğru düştü. Korktum açıkçası. Doğum belirtisi olarak söyleniyor bu durum da benim daha 27 haftalık. Randevum da 5 kasımda. Size sormak istedim bu durum normal Mİ neden olur ? Bugün biraz yavaş yavaş temizlik yaptım acaba ondan mı kaynaklandı bilemedim