Merhaba hanımlar, benim ilk 3 ay hiç lekelenmem olmadı sonraki aylarda başladı. Ayda bir kez oluyordu progrestan kullandım uzun süre. 4 hafta önce progestanı bıraktık ama iki gün önce yine oldu acile gittim çok şükür bebek çok iyi ondan kaynaklanmıyor denildi. Bugün yine oldu. Ben şu an 24+1 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketlerini hissediyorum bir önceki gece gittiğimiz doktor da detaylı muayene etti rahim ağzı uzunluğu plesenta ve kalp atışı iyi dedi. Ama psikolojik olarak bu durum beni yoruyor. Bu şekilde zamanında sağlıkla doğum yapmış kişiler var mı? Yoksa çok anormal bir durum mu yaşıyorum? Öneriniz var mı ? (Kanamalarım uzun süreli olmuyor iki haftada bir gün tuvalette bir iki kez peçetede görünüyorum.)