Ben bugün sabah yaptırdım daha ense kalınlığı 4mm çıktı riskli down sendromlu olabilir dedi doktor dünyam basıma yıkıldı sabahtan beri ağlıyorum tabi ki ne olursa olsun aldırmayacağım o benim canım ama doktordan bir anda onu duymak ve devamında saçma sapan seyleri de duymak çok üzdü beni .
Risk var dedi aminyosentez yapalım dedi bende onu istemiyorum çünkü 1000/1 de olsa düşük ihtimali var sonrasında öğlen Acıbadem’e gittim oradaki doktor da aynısını söyledi ve yurtdısı testi kesinlikle yaptır dedi yarın sonucumuz çıkacak dua edin çok yüksek olmasın ve evladımı sağsalim kucağıma alabileyim çok zor bir durum rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 😭