Ascioglu ben sezeryandan çok korkuyorum hep normal istedim ama acil sezeryana alindim ilk gece zaten serumlarla ağrı kesici veriliyo çok fazla bişey hissetmiyosun sedece ayağa kalkarken ağrı oldu bende yürürken geçti ama çok fazla bişey hissetmiyosun emin ol canım 3. Gününden sonrada kendim kalkıp yürüdüm gayet rahattım ne kadar çok yürürsün o kadar çabuk iyilesiyosun 🌸