Sevengil tontonhanim ben oğlumda ana kucağını daha çok kullandım. Daha kullanışlı geldi bana gittiğim her odaya götürüyordum. Şimdi ikinciye hamileyim ana kucağı kullanmayı düşünüyorum
tontonhanim Sevengil benim ilk tecrübem bilemedim teşekkür ederim 🤗 peki mesela başka bir eve giderken taşıyabilir miyiz yanımız da
Usnac1995 Hem ana kucağı hem reflü yatağı gerekli bence. Ama reflü yatağı iyi ki almışım. Bebeği sürekli kucağımız da hırpalamadan taşıdık. Ya da beşiğine reflü yatağıyla koyuyordum, onunla alıyorum direk çok rahat oluyor. Tavsiye ederim.