Ardakumsal Kızlar bu ay adetim leke geldi doktor poko olup prolaktin yüksek dedi Yasmin verdi adet olduğunda Gel dedi sorum şu kullanırken gebe kalan oldmu yada Kullanıldığında ilac bitmeden adet olan var Mı
Sibelalagoz0 Ardakumsal bende hormon bozukluğu var doktor düzeltmek için 3 aylık doğum kontrol hapı verdi bu ay son kutum ilaç bitmeden 2 defa adet gördüm
dtastan Ardakumsal bende de çikolata kisti ve buna bağlı olarak adet düzensizliği var. Doktorum visanne ilaç verdi. 3kutu ilacı hiç ara vermeden kullandım. İlacım 7ekimde bitti hala adet olmadım. İlaç kullandığım süre içinde de adet olmadım.