Cannur Merhaba arkadaşlar, yavas bir sekilde hergun yuruyus bandında yuruyebilirmiyim? Esim yorgun geliyor yuruyuse çıkamıyoruz bende yuruyus bandıda yurumek istiyorum zararlı olur mu
Maviii Cannur kaç haftalıksınız süreleri var bilirsiniz koşu tarzında olmadığı sürece sıkıntı olmaz sanırım. ama açık hava daha iyi gelir tek başınıza çıkın yürüyün temiz hava alın
Gmzegb Cannur ben sürekli yürüdüm canım evde yürüyüş bandımda ne sıkıntısı olacak ki Allah korusun sokakta yürürken düşme ihtimalin de var bence bi sakıncası yoktur
EmelBG Cannur 4-5 ağır yürüyüşe giriyor o olabilir .Yürüyüşü genelde yaptıysanız bu yaşına kadar 6-7 de ideal olabilir .
Harunnisa Cannur balkon kapisinin yanina koydurun bandı kapiyi acin temiz hava almia olursunuz birazda olsa bir sakincasi oldugunu düşünmüyorum ama fazla yurumemeye bakin dinlene dinlene yürüyün
Cannur Maviii 30.+4 haftalıgm tabiki yavas bi bicimde yurucem tek basıma cıkmayı sevmiyorum ondan boyle bisey iyi. Olur diye dusundum
Usakli64 Ya nolur nolmaz bant tehlikeli bi anlik dalginlik ayak takilmasi vs düşersiniz Allah muhafaza
Busraszgn Bende siirtte oturuyorum düne kadar çok sıcaktı buralar akşamda eşimi yormak istemiyorum o yüzden yürüyüş bandinda yürüyorum bazen, neden sıkıntı olsun ki normal yürümekle aynı 35+4üm şu an
Cannur Gmzegb yavas ve temkinli yaptıkca bir sorun olmaz degil mi. Aynen yolda daha cok dusme tehlikesi var teşekkürler
Cannur EmelBG normalde esimle cıkardık ara ara yuruyuse ama isleri cok yogun eve yorgun geliyor yavas yavas yururum diye düşünüyorum yuruyus bandında