KlncA Merhaba arkadaşlar bilgisi olan varsa yazabilir mi ? Siyah çay çok aramam hem de kansızlık yapıyor diye tercih etmemeye çalışıyorum. Gebelikte zararı olmayan bitki çayları nelerdir?
Happymammy Fatmasnny ben bu ara narlı kış çayı içiyorum gün aşırı 1 bardak zararlı olduğunu bilmiyodum
Lisaveannesi Ihlamur papatya ben evde kış çayı da yapıyorum canım zencefil çubuk tarçın içine ıhlamur birde yarım elmayı kabuklu halde dilimleyip koyuyorum oo mis 😊
Fatmasnny Happymammy bana o şekilde söylediler sağlık ocağında. Kış Çaylarının içinde genelde zencefil oluyor oda kanı sulandırır diye biliyorum. Hamile kaldığımdan beri hiç bitki çayı tükenmedim açıkçası