Ben daha 20 haftalığım korku değilde ne yapıcam nasıl olacak telaşı var içimde yeni doğum yapan arkadaşlarıma bakıyorum daha 1 ay olmadan baya baya alışmışlar anneliğe demekki bi şekilde oluyo insanoğlu herşeye alışır bence bunu bilmek bile yeterli ne güzel heyecanlar allah herkese nasip etsin ♥️🧿