Ben kullanıyorum 5 yıldır sadece çocuk bezi için düşünmeyin banyoda duruyor Pet leri atmak içinde çok mantıklı görünmüyor ve kokuda yapmıyor siger türlü pis bir konu oluyor He birde poşeti çok pahali ben normal bim cop torbaları dan takıyorum imkanınız varsa alın