zty0206 Kızlar bu rotasix aşısı ne için illa vurdurmamız gerek mi ücretli bir aşı ücreti önmeli değil ama vurdurmak gerekli mi
charlottececi zty0206 cok gerekli bence. 750 tl tanesi 2 doz vurdurdum ben. Olumcul ishale karsi agizdan damla olarak veriliyor. Bebeklerde elzem bence. Menenjit de yaptıracağım hatta o da pahali baya 🙄
Kelebekk-0307 zty0206 yani rota virüsü ihtimaline karşı yaptırmanız daha iyi olur biz 2 doz yaptırdık aşı iğne ile vurulmuyor damla şeklinde ağızdan veriliyor koruduğu söyleniyor yani tercihe bağlı
Zmraemr zty0206 maddi imkanı olan herkes yaptırmalı bence.Keske devlet karsilasa da aşı takvimine dahil edilse.Rota virüsu çocukları perişan ediyor.Bu aşı ile olsa bile hafif geçiriyor
Pamukbebegimm zty0206 5 yıl önce oğluma yaptırmıştım rotarix.Gecen sene kreşte bütün çocuklar rota virüsünden hastanede yattı oğlum olmadı bile.Simdiye kadar doğru düzgün ishal oldugunu bile bilmem maşallah.Kesinlikle yaptırın
elif233233 zty0206 bütün özel aşılarını yaptırıyoruz tavsiye ederim ishale karşı koruyor maddi açıdan sıkıntınız yoksa yaptırın hepsni
Dark zty0206 yaptırın bende yaptırdim. Herhangi sosyal ortamda içiniz daha rahat olur. Ben menenjit de yaptırdım ilk dozu ikinciyi bekliyoruz