nuurrceren Tugcezeynep89 adet günü ya da adetin geçmesini beklemek en doğru zaman. he bir de ilk kana geçiyor, çok daha sonra idrara geçiyor ☺️
gizemkarla Tugcezeynep89 ben 10 gün gecıkmem sonucunda ogrendım ilk denememizde 45 gün gecıkmemde cıkmamıstı :)
Eliyeva1 nuurrceren çok özür dilerim bacım, bende idrarda çıkti kaç haftalik oldukda idrarda çika biliyor??
nuurrceren Eliyeva1 4 hafta ve üzeri idrarda çok net çıkıyor sanırım ☺️ çünkü benimde adet günümde idrarımda çıkmıştı. kan verdiğimde de 6000 küsürlerdeydi.. yani 5-6 haftalığa yakın oluyor herhalde