Ben önce aç karna kan verdim sonrada 50 lik glikoz ictim, hazirdi zaten küçük gozoz şişesi kadar bi icecek iciyosun öyle cok ta şekerli birşey degildide tadı. 1 saat sonra tekrar kan verdim. Hepsinin sonucu için 1 saat bekleyip doktora gosterdik. Yani toplam 2 saat falan sürdü benimde