Kızlar selamm bugün 5 haftalık gebeyim sağ doğrusu 4+6 dayım son regl tarihim 22 Eylül 6 ekimde kan verdim 1.20 çıkmıştı pazar 3 gebelik testinde de pozitif çıktım ve gece kan verdiğimde 643 çıktı değerim dün tekrar kan verdim bugün sonucum 1203 çıktı 5 haftalıksın diyorlar ama çevrem bende 5 haftalık yoksun daha küçüktür olsaydı 6 ekimde çıkardı falan dediler önemli olan sağlıklı olması şuan ne kadarlık olduğunun bi önemi yok zaten yarın doktora gidicem ama sizce erken döllenmemidir yoksa ikiz olup haftam mı küçüktür 🌸🤷🏼♀️