Arkadaşlar bir arkadaşım için yazıyorum buraya tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim
10 ekimde kontrole gitti 6+2 günlüktu ve bebek görünüyordu 2 gün sonra kalp atisi için gitti kalp atisi duyulmadı doktor 2 gün sonra tekrar gelmesini ve yine kalp atisi duyulmazsa ona göre karar vereceğini söyledi ama arkadaşım gitmedi bugün gitti fakat 20 gün önce görünen bebek bugün görünmüyor başına gelen var mı şimdiden teşekkür ederim