Sema58 benimde iki kesem vardi canm ikincisi bostu ya dusuk olmustur yada bebek olusamamistir demisti doktor, ama yeni mi fark ettiler keseni onu anlayamadim normalde cunku 13.haftadan sonra bos keseyi plasenta eritiyor suana kdr bos kese klmamis olmaliydi