Kızlar Ben 3 ay önce kürtaj Oldum Kürtajdan sonra bi defa Kendılıgımden adet oldum ben pokosluyum Bu ay adet günümde hep leke gördüm 6.gün doktora gidip gebelık vs vardır belkı die ama pokos olduğumu prolaktinin 27 çıktığını Söyledi yasmın verdi Adet ol gel Klomene başlayalım dedi Başına Gellen var Mı ?