@[silindi] iz bıraktığın kadar varsın kitabını okudum. Daha doğrusu yarıda bıraktım devam edemedim. Hemen hemen herkesin bildiği şeyleri söylüyor. Sadece renkler beni biraz etkilemişti onun haricinde çabalama falan bir ile yaramıyor. Hepsi denendii😁🤣🤣