Ikranurhtc kesinlikle tavsiye etmiyorum philips en küçük olanı aldım 2 kişiyiz diye ,2 tane orta patatesi anca alıyor içine,2 tane koysanız çiğ kalıyor , brokoli karnabahsr koydum bugün yandı😁 1 tane elma dilimi patates koydum 22 dk ayarı var pişmedi ,üzerine 15 dk çalıştırdım yine çiğ kaldı,çıkardım tavada pişirdim😂ne anladık bu işten hepsi para tuzağı, ilk defa bişeye heves edip aldım ,keşke almasaydım ,tavuk koysam napacak abaca😂2 saatte pişirir onu da kesin