Benim de kısmetse ikinci bebeğim olacak, 12’inci haftanda doktorum %80 kız pipi çıkıntısı yok dedi. Neyse bende söyledim herkese kız dedi ama 16’ya kadar beklicem bakalım dedim. Herkes hemen belli olmaz değişir, belki pipisi küçük bi erkektir, ilki kızdı bu erkek olur belki dur bakalım heveslenme diyip duruyor. İnsanın canı sıkılıyor gerçekten evlat evlattır sağlıkla kucağına al demek yerine çok bilmiş gibi değişir değişir diyip duruyorlar 💆🏻♀️