Deletedmom_29 seni o kadar iyi anlıyorum ki eşimde hep suriyedeydi araziye çıkmıyordu ama sıkıntılı yerlerdeydi hep ve bizede parayı napıyosunuz neye harcıyorsunuz bilmem ne diyolardı hiç borç ödüyorlar şöyle böyle demiyorlardı . Hele ki zor şartlarda çalıştığının lafı bile olmuyordu sürekli şunu al bunu Al diye kendi evlerine bişeyler istiyolardı çıldırıyorduk biz . Şimdide yurt dışında oğlunun doğumunu göremicek çok üzülüyoruz giderkende dolar gerekti orda ihtiyaçları için 700 dolar kadar ve hiç sormadılar bile nerden buldunuz varmıydı yokmuydu diye çocuğuma bi çöp bile almadılar asker olunca afedersin para sıçıyo olarak görüyolar