Busra-_ 13 haftalık hamileyim çig süt alıp kaynatıp yoğurt yapıyorum birazinida içmek için ayırıyorumda internette gördüm icilmemesi gerekiyormuş sizce ne yapmaliyim
Ela344 Busra-_ zaten pastörize edilmiş sütleri tüketmeniz lazım ve biraz da olsa ısıtmanız lazım bir şey olmaz ama bundan sonra sütünüzü ısıtıp için ☺️
Bluesky-mom Busra-_ çiğ içilmez ama kaynatıp içilir. Bende öyle yapıyorum 5 kilo alıp 3 kilo yoğurt kalanını içiyorum missss
Mommyy0708 Busra-_ çiğ sütü kaynatıp içmenizde sakınca yok. Çiğ içmeyin yeter sadece. Doğal sütü kaynatıp içmeniz, marketteki pastörize yada homojenize sütleri tüketmenizden daha sağlıklı. Doğallar her zaman iyidir 👍🏻
Busra-_ Ela344 zaten sütü iyice kaynatıyorum çiğ süt olduğu için internette görünce korktum hep öyle alıyorduk çünkü :)
SahrasMom311216 Çiğ şekilde içilmez sadece. Kaynattıktan sonra yoğudunu da yersin sütünü de içersin kaynadığı için birşey olmaz afiyet şifa olsun canım 😋
gulhanbati Ben de hiç hazır süt içemem her zaman doğal süt alır kaynatıp içerim asıl faydası onda bence
Ada-Uras-Asya Busra-_ bende haftada 5 kilo alıyorum 3 kilosu yoğurt 2 kilosu çocuklarım içiyor bende içmeye başlayacağım en sağlıklısı bu zaten