Selim_Alparslan benimde ilk gebeliğim canım öğrendim öğrenmem 6.ayımı aldı 🤣 hafta olarak tüm aylar 4 hafta sayılıyor o yüzden durum biraz karışıyor. Uygulamada (burda ki) mesela yazıyor 13+5 diye sen 13.haftayı bitirmiş 14.haftanın içinde oluyorsun soranlara 14 diyeceksin 😁 kaç aylık olduğunu anlamak içinde yine uygulamada hamileliğinizin 90.günü yazıyor diyelim onu 30’a bölüyorsun 3 çıkıyor ya 3 aylık oluyorsun 😇 inşallah yardımcı olmuştur