Ozgeelaa önceden kahvaltıyı 9da yapardım şimdi öğlene kadar uyuyorum 12de felan yapıyorum kahvaltıyı, 3e kadar pek bişey yemiyorum yersemde kahve yanında çikolata gofret kek bisküvi evde hangisi varsa onu yerim akşam 5de akşam yemeği, ilerleyen saatlerde meyveli çay, meyve yiyorum bu kadar :) ilk başlarda çok yedim doymuyordum birden 4 kilo aldım ama şimdi doyuyorum fazla yemiyorum :)