beyzaoz çok memnun kaldım ben doktorum Aydın Ilgın ama şuan herşeye zam geldi ücretleri nedir bilmiyorum 1 ay önce 260 TL muayene oluyordum geçen gittim 370 mi ne olmuştu muayenesi unuttum şuan da 300 lerdeydi kesin. Aynen hamile kalmak için gitmiştim çatlatma iğnesi ile hamilelik oldu daha sonrasında hep doktorum takip etti çok sıkıntılı geçti hamileliğim ve doğumum da çok zordu hayatımı kurtardı resmen bilgisi ile Allah ondan razı olsun 🙏🏻