Sevdeo Merhaba arkadaslar sizlere danismak istiyorum 17 haftalik hamileyim su gibi akintim var asiri degil ama gunluk oluyor. endise ediyorum normaldede beyaz akinti oluyordu ama bu daha sivi su gibi sizce neden olabilir ?
Qnl Sevdeo 1-2 parmak kadar ıslanıyorsan ben 3 haftadır fln öyleyim bende sordum doktoruma vajen de biriken akıntı geliyordur birden dedi
Sevdeo Qnl bende iste acaba bebek buyudukce baski yapiyorda ondanmi ki diye dusundum. Demekki boyle seyler normal 😊
Brn23 Ben de 12+5 im hiç akıntım yoktu bugün akşam lavaboya gittim peçeteyle sildiğimde açık sarı bi akıntı gördüm sonda tekrar gittim yine öyle oldu yarın doktora gitçem de çok korktum belki bilen vardır
MinnieMouse Sevdeo genelde sabah ayaklandığımda oluyor. Kızıma hamileyken çok fazlaydı, geçmeyen enfeksiyon vardı. Şimdi oğluma hamileyim enfeksiyon yok ama su gibi akıntı oluyor sabahları özellikle. Hamilelikten kaynaklı 🥰
Sevdeo MinnieMouse demekki benimde oluyor az bisey degissin insan endise ediyor iste 😀 insallah sag salim kavusuruz yavrularimiza
tugcegk Kızlar ya bende de su gibi değil tabiri caizse sümüğümsü bi akıntı oluyor bi süredir, geçen hafta idrar tahlili verdim bi şey çıkmadı by arada böyle şeyler yaşayan var mı?
Sevdeo tugcegk beyaz yapiskansa normal hamilelikte oluyo benimde oyleydi sorun yoktu ama su gibi olunca degisik geldi iste
tugcegk Sevdeo aynen canım öyle, teşekkür ederim normal demenle rahatladım doktora da soramadım çünkü henüz 🙏🏻
Brn23 Sevdeo idrar tahlili istedi de sonuç çıkmadan ilacı verdi sonuca baktım da enfeksiyon yok bence 😆