Merhaba kızlar, 21 haftalık hamileyim. Yaklaşık bir haftadır özellikle geceleri başlayan kasılmalar hissediyorum. Kasıklarımda belimde hissettiğim yoğun bir ağrı oluyor, karnım sertleşiyor sanki bebek bir yere toplanmış gibi hissediyorum. Bu böyle aralıklarla sürüyor kasılmaların en büyüğü 36 saniye kadar sürüyor ve geçiyor. Bu durumu yaşayan var mı doktor kontrolüm bir hafta sonra ama erken gitmem gerekir mi ? Neden olabilir bilgisi olan, tecrübe eden birileri beni aydınlatabilir mi ?