Bsrkdr ahh ne kadar güzel demek ki çok güzel doyuyor kuzucuk. Günlük 4-5 tane çiş dolu bezi varsa kilo alımı normalse emdikten sonra huzurlu oluyorsa maşallah sütünüz gayet yeterli demek. Ben de ilk emzirme dönemimde çok emiyor bi türlü memelerim süt dolmuyor derdim öyle zannederdim ama gerçekten yukarıda saydığım kriterler varsa gerisini hiç düşünmemek gerekiyor. Bunu anlamam ikinci beneğime kısmetmiş 😅 şimdi almışsınız artık kullanın damlanızı ama kendinize bebeğinize ve sütünüze güvenin 🌺