seymaatk13 Detaylı ultrason için HASAN URCU ya giden var mı???? Memnun kaldınız mı bebeğin her şeyine iyice bakıp inceleyip anlatıyor muuu Renkli resim falan veriyor mu?
benito seymaatk13 ben gittim, her şeyine tek tek baktı. Bol bol bebeğin yüzünü gösterdi. Renkli foto vermiyor ama video kaydı veriyor cd şeklinde, foto çekmene de izin veriyor
Madakan Dört boyutlu ultrason dedikleri mi o ya ben de gitmeyi çok istiyorum çok net görünüyor diye ama daha klinik araştırmamıştım. Doktor iyi ise ben de gidebilirim ona.
Lajour Güncel fiyatı nedir? Ne kadar sürüyor işlem ? Bende kasım sonuna doğru düşünüyorum daha araştırmadım
Babyy07 Lajour nakit 850 odedik bizde 30-40 dk civari inceledi her yerini ölçüyo anlatiyo memnun kaldim ben , fotoğraf videoda çektiriyor zaten verdiği cd de tüm goruntuler var sesli sekilde
Canan-Uraz Tıpta cem bey var ona gidin. 670 küsür bişi ödedik. Renkli verdi siyah beyaz verdi. Video çekmeye izin veriyor. Gayet detaylı bakıyo anlatıyor. Memnun kaldım ben