Ben spinal oldum yanımda hemşire vardı serumun yanında onunla konuştum ameliyat boyu en son daha çok varmı dedim 😂 sıkılmıştım az kaldı dediler sonra bebeğime kavusmustum şükürler olsun :) ilk başta ben de korktum uyusmadim sanki dedim doktor geldi bacağımı kaldırdı yukarı doğru geri birakri hissettinmi dedi kaldırdığınızi bıraktığınızu hissettim ama acı yok dedim o kadar his normal zaten oluyor dedi gerçekten de başladıklarında hicbisey hissetmedim